6 Mayıs 2010 Perşembe

Loic Remy - Arsenal

Loic Remy - Arsenal
Nice oyuncusu Loic Remy (23), Arsenal'de oynamak istediğini çocukluğundan beri Arsenal'i tuttuğunu söyledi. Bizim Türkiye'de geyik konusu olan bu; "çocukluğumda şu takımı tutuyorum" muhabbeti avrupada da var. Hadi gelin bunu da geyik malzemesi olarak kullanın.

11 milyon pound gibi bir bonservis bedeline karşılık Fransız golcu Loic Remy İngiltere'de Emirates Stadyumunda top koşturmaya gollerini sıralamaya başlayabilir.Remy buna hazır. Wenger ile de görüşmeden sanırım alttaki açıklamaları yapmazdı. Transfer, bitmiş gibi.

Bu sezon 30 lig maçında 13 gol atmayı başaran 23 yaşındaki fransız golcü avrupanın önde gelen kulüplerinin ilgisini çekmeyi başarmıştı. Fakat Remy açıklamalarında oynamak istediği kulübü çok net belirtiyor.

Remy: "Arsenal benim transfer olmak istediğim takımdır" diyor. Dahası "Arsenal hırslı ve genç bir takım, onların maçlarını izlemekten keyif alıyorum, önceliği Arsenal'e verdiğimi de yalanlayamam" diyor.

Thierry Henry ile görüştüğünüde söyleyen Remy; "Benim için ideal bir yer. Thierry ile görüştüm ve yaşantı hakkında çok fazla soru sordum ve hiç bir cevabı beni hayal kırıklığına uğratmadı. Zaten, ben küçüklüğümden beri Arsenal taraftarıyım" şeklinde sözlerini sonlandırdı.

Eee, hayırlı olsun demek düşer bize... Allah gönlüne göre versin Remy. Bu arada Nice de oynayan David Ospina da iyi bir oyuncuya benziyor.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder