14 Mayıs 2010 Cuma

Futbol Ekolü Satın Almak veya Takas Etmek

Galatasaray'ın Çöpe Giden Ekolü isminde bir yazı yazmış sevgili Alper. Güzel bir yazı özellikle belli bir ekolü olduğuna inanılan Galatasaray için birçok parmak bastığı nokta doğru. Yazı adresi; şöyle! Arşivime ekledim!

Futbol Ekolü satın almak veya takas etmek başlığını attım zira şuanki yönetimin böyle bir icraat içinde olmaya çalışıp yapamamasına şahit olmanın gerçekten de bir taraftar açısından -en kibar söylemle- sıkıcı olduğunu düşündüğümdendir. Yönetim olarak bir iş yapılmaya çalışılıyor belli ancak tam olarak yöntem belirsiz, işi yapacak kişi belirsiz, ekol belirsiz, yol belirsiz, hedef belirsiz, o belirsiz bu belirsiz,... bu kadar belirsizlikte de başarı elde etme olasılığı da belirsizleşiyor.

Rijkaard değil Magat ya da Mourinho da gelse pek değişen birşey olacağını düşünmüyorum! Kafa yapısı, ego ve ideal meselesi! hem yönetim hem de taraftar açısından da geçerli!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder