14 Aralık 2009 Pazartesi

Ezel - İhanet - Utanç - Yalnızlık

Hayatta öyle şeyler vardır ki,
Yalnızlık, yaşamda bir an,
Hep yeniden başlayan..
Dışından anlaşılmaz.

Ya da kocaman bir yalan,
Kovdukça kovalayan..
Paylaşılmaz.
Bir düşün'de beni sana ayıran
Yalnızlık paylaşılmaz,

Paylaşılsa yalnızlık olmaz.

Bir Özdemir Asaf şiiri...




Ramiz Dayı : Hayatta öyle şeyler varki,
Mutlaka yapmak gerek....
Mutlaka yanlız yapmak gerek



Cengiz:
Katil utanç duymaz,
ama utanç adamı katil eder...

Ali:
  Ben şunu söylemek için geldim:
eğer konuşursan,
eğer birine bir şey dersen;
sen içerdesin,
annen dışarda,
baban dışarda,
kardeşin dışarda...

Ali : Artık ne yaptığımı biliyorsun,
Ne yapacağımı da bilirsin...

Ömer: Nereye gidersen git göreceğim seni,
Nereye gidersen git en başa döneceksin

Eyşan : Ben eskiden böyle biri değildim!
Ezel : Nası biriydin?
Eyşan : Hatırlamıyorum...
 
Ali : Bi lanet var üstümde
Gitmiyor...
Kafamın içinde o sesler varya...
Susmuyor!


Ezel:
Beni seviyorsan benim için dene...
Benim için yaşa...


Ali : Bilen bilir...

Lanet yakana yapıştımı
bırakmaz yakanı...
...

Naptıysam bilerek yaptım
...
Ne cehennemden korkarm
Ne yaptıysam kenim kendime yaptım

Bi kötülük yapıp altına bir imza çaktım
Zannettim ki özgürlüğümü satın aldım
Benim ayıbım alttaki tarihi okumamışım
Bu gece dolmuş vadem...

Bahar: Seni yaklaşan karanlığımla seviyorum

Ali : Utanç dinmeyen tek fırtınadır,
En acımasız düşmandır...
En büyük lanettir.

Ali: Buraya kadarmış, Eyşan.
Ben bu yükle buraya kadar gelebildim...

Ali : Sonunda utanç aşktan da ölümden de güçlüdür....
Utanç durdugu yerde yakar kül eder adamı.

Tek tek toplayana dek kendini...
Öyle acır ki canın
Sonunda utanç, merhametsiz eder insanı...

"Şeytan sadece sunar, insan isterse seçer". Oscar Wilde.


Beethoven: Symphony No. 7 in A Major Op 92. Allegretto







Benim Abim Bir Katil!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder