5 Nisan 2010 Pazartesi

Rijkaardın taktiğini değiştirmesine sebep olduk, İyi yaptık

Rijkaardın taktiğini değiştirmesine sebep olduk, İyi yaptık. Yok Jo dans etmiş kızlarla göbecikler atmış. Yok ya sebep bu mu?

Takıma bak şimdi;

Kalede taraftarın sevgilisi Leo Franco... Emre ve Servet hata yaptığında nerdeydi bu mantaliten... derler, diyecekler. E biraz da hak veririm derlerse...
Sağ bek bozması olmasına karşı bu sezon biraz daha iyi oynayan sabri yine sağ bekte normal seçim.
Stoper seçimi; bir nevi beynini kullanamadığını iddaa ettiği savaşçı; Servet
11 sonuna kadar hak eden ender oyunculardan biri Neill.
Kurtuluş araçı Balta. Sonunda Canerden kurtulmak böyle bir mutluluk. Ula balta seni gördüğüme sevindim, her ne kadar balta da olsan.

Ortaya gel usta ortaya, Ayhan, Barış, Topal, Sarp... Aynı 11 diyorum, dördünü sayıyorum. kabus gibi...

dos santos ve keita da savruk kanat forvet vb. mevki oyuncuları...

Taktik nasıl olacak merak ediyorum.... Sence??

Taktik maktik şöyle;
sen bas. sen de bas... sen topu kes. sen ona ver, sen alınca dripling yap, çalım at, boş bulursan vur. Olmazsa adamın içinden geçmeyi dene... yok lan o olmaz sen diğer kanada at topu, ordan devam ederiz. Hey dos santos sana geldi mi top. Ulan gene mi kontrol edemedin... Git çalım cezası veriyorum sana... Kendine çalım atacaksın. Dakikada 600 çalım atmadan gelme. Hızlı ol...

* franco yokmuş ee şimdi hiç gol yemeyiz... Yaşasın ayku ve ufuk, ne de olsa ikisini de 5 yıllık ispanya deneyimi var...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder