28 Eylül 2009 Pazartesi

13 Film Satın Almak

Nasıl bir film sevdasıdır. Nasıl bir tutkudur. Bir kerede, onlarca film satın almak ve heyecanla onları izlemeye koyulmak. Sanırım hayatta beni en mutlu eden şey bu. Birçok konudan uzaklaşmamı sağlıyor. Kendi dünyamı, huzura varan yollarımı keşfetmem için en etkili yöntemim.


İzledikçe sırasıyla haklarında en azından iki üç satır kelam etmek isterim. Umarım her izlediğimi yazmak istiyorum esasıda ama çok yoğunum ve bir film hakkında nasıl bir yazı yazılabilir korkusunu bir türlü atamıyorum üzerimden. Sanki yüzbinlerce okurum varmışcasına strese giriyorum adeta, ne de olsa konu film olduğunda sözümüz dinlenir mecliste vel hasıl yazıya döndürme kısmı çok meşakatli.

Not: Enteresan bir durum şuan Blogger'da Yeni Kayıtların başlık alanlarının altında yer verilen kısa yollar ve yazı yazmaya yarıyan ek özelliklerin hiç birini göremiyorum. Enteresan bir durum. Neyse bu yazıda resimsiz olsun belki daha sonra eklerim fotoğrafı.
Edit: 10 dakika sonra notta belirttiğim durum ortadan kalktı.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder