7 Ekim 2009 Çarşamba

İzlenen Filmler Çoğaldı - Yorumsal Yazıları Azaldı


İzlediğim filmleri bu günlerde ortalama bir değerde tutmaya çalışıyorum. Çok büyük bir ortalam tutturmaya falan çalışmıyorum tek derdim günlük birin altına inmemek. Tüm mazeretleri bir kenara atıp, bir gibi vasat bir rakamı bile tutturmay çalışacağımı hiç düşünmemiştim. Yaklaşık bir haftadır bunu sağladım ve düzenli film seyrediyorum. Bu birazda arşiv düzenleme niyeti ile filmleri ortak noktaya ulaştırma hevesi. Aynı odaya bile toplasam tüm filmleri o bile beni mutlu edecek neredeyse.

Ancak ne kadar kendimi zorlasamda filmler hakkında yazı yazma alışkanlığı edinemedim. Bakalım belki daha sonra gelişir. Daha önce bazı filmler hakkında yazdığım yazılarımı "İzlenen Filmler" etiketinin çatısı altında toplamaya çalıştım.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder